tisdag, september 02, 2008

Seeg dag.

Usch, vet inte riktigt vad som har hänt nu, har varit segt nu i 2 dagar. Känns skittråkigt.
Well, på torsdag ska jag på ultraljud igen iaf. får väl se vad det är för en liten filur i magen. Blir väl att jag får gå dit själv antar jag. Var ju tänkt att C skulle med men får absolut inte tag på henne så jag ger nog upp den idén.
Förstår inte riktigt de där faktiskt.

Idag har vi gjort...hmmm inte ett skit =/ motivera mig lite människor =) Idag är en sån dag faktiskt när jag önskar att thomas va hemma md barnen och jag bara kunde gå å lägga mig i sängen å läsa hela dan. Inte för att jag vill bli av med barnen, men ni hajjar grejjen eller hur?

Imorgon ska vi till öppna förskolan å härja lite efter lunch tänkte jag.

jaja, skriver lite mer när jag är lite mera motiverad, nu ska jag diska eller nått annat givande :P

over and out

MissComplicado^^

1 kommentar:

Susanne sa...

Men hallå där!! Wake up, du kan ju och vi hejar på dig allihop, det vet du. Pussar från "La familia"