måndag, september 01, 2008

måndag, tröttmössa

Godmorgon. Idag är jag sjukt trött vill jag lova. Vet egentligen inte varför. Har sovit som jag brukar och blev väckt runt halv åtta som vanligt. Det blir full rulle den här veckan iaf. Idag ska vi iväg till öppna förskolan en sväng eftersom vi inte varit där sen innan sommaren och liv har tjatat i flera månader på att hon vill att det ska öppna.

Sen efter lunch så kanske vi åker iväg till pappa thomas å lämnar hans kort som han så vackert glömde imorse.
Sen på torsdag så ska vi på ultra ljud och titta vad det är för en liten figur som ligger i magen. Känns ganska konstigt ändå och jag har varit påväg att avboka tiden flera gånger eftersom jag inte riktigt känner samma behov av att veta längre.
Men vi får väl se om jag går dit.
Hur som helst så ska jag iaf till MVC samma dag och väga mig å lyssna på hjärtat. Ska bli kul att se om mina promenader har gjort nån nytta faktiskt. Men det får man väl hoppas på. Som sagt, så länge jag står stilla i vikten betyder det ju att jag har gått ner.
Sen på fredag så kommer erika och andreas hit å bjuder på mat. En nyttig version av tacos blir det, iaf för mig. Med kyckling tror jag. resten äter väl de gamla vanliga med köttfärs å massa ost :P
Ja sen stannar dom till på söndag, fast dom är ju borta hela dagen på lördag eftersom anledningen till att dom kommer hit till sthlm är att dom ska på andreas systers bröllop.
Och appropå bröllop så är det bara 11 dagar kvar tills jag och thomas gifter oss. Hur skumt som helst känns det att snart inte heta cederquist längre. Det är väl tur att han inte heter andersson eller svensson eller nått annat skitvanligt. =)



MissComplicado^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Morrn Morr´n ;-)Spännande med ultraljud på torsdag!Ja tänk att ni gifter er snart snart, va underbart! Kramar