onsdag, september 03, 2008

Onsdag..

Blev väckt runt halv åtta som vanligt av morgonpigga ungar =) När jag väl orkat släpa mig upp ur sängen så möttes jag av två hungriga katter som väl oxå tyckte att det var dags för oss att gå upp nu så dom kunde få sin "frukost".
Thomas skulle egentligen ha börjat klockan 15 idag men var tvungen att sjukskriva sig och ringa tandläkaren och be om en akuttid då han fick en massa ont i tanden igen. Den underbara visdomstanden som knappt är nån tand längre utan bara massa trasig å med hål i. Iaf så åt vi pannkakor till lunch, inte den bästa och nyttigaste maten kanske men ibland får jag offra mig för barnens skull =) blir fettsnål kyckling med quinoa och en massa grönt, som sugersnaps å broccoli och sånt najjs till middag istället.

När thomas skulle till tandläkaren så hade jag och barnen tänkt gå till öppna förskolan, men det visade sig att dom hade ändrat tiderna så nu var det bara baby cafe på onsdagar, och det är ju mina lite för stora för. Så vi bestämde oss för att titta in där imorgon efter frukost istället =)

NU står kycklingen i ungnen och vi sitter å myser lite i soffan så länge, efter maten blir det till att gå ut på en promenad som vanligt :P Och ikväll ska jag faktiskt bara ta det lugnt med en stor kopp te och nån knäckesmörgås med philadelfia, tomat och paprika på. Mums.

Nehepp kyckling nu.

Ciao

MissComplicado^^

Inga kommentarer: