måndag, september 08, 2008

Ny vecka igen...

Ja nu är det en ny vecka igen, dom rullar på väldigt fort nu tycker jag. =) Tänk att det redan är vecka 37, det betyder alltså 15 veckor kvar innan året är slut. Det är ganska kort tid faktiskt.

Idag har vi varit på öppna förskolan nästa hela dagen. På förmiddagen så var Titti och hennes tre där, och Liv hade jätte kul med hennes två tjejer, Zaga och Wega. Sen gick vi hem runt 12 och lagade lunch, blodpudding bjöds det på idag. Sen sov både Liv och Tristan middag och vid 14-14.30 så var vi på föskolan igen.

Liv ska "sluta" åka vagn nu. Klart hon kommer åka om man ska långt osv men ska man bara till affären eller till mormor eller till förskolan så kan hon faktiskt gå. Och det vill hon ju faktiskt göra oxå det är ju mest jag och thomas som varit bekväma med att hon sitter i vagnen för då går ju allt fortare, men allvarligt, hur bråttom har vi till förskolan på en skala? Hon måste ju få gå lilltjejjen.

Imorgon blir det förskolan igen och på onsdag blir det en tripp till mormor för att göra rosor till tårtan på fredag.

Skulle nog behöva gå förbi affären en sväng för att inhandla lite mjölk och juice. Men det är inte så frestande då vi redan varit ute flera gånger idag och det har regnat hela dagen och gör fortfarande.
Hur som helst så ska jag iaf byta blöjor på två små skitungar, sen får vi se hur jag gör. Kanske sätter Liv i vagnen iaf för att springa till affären, jag vill inte bli mera blöt hahahaha.

Ciao



MissComplicado^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja tänk att det bara är 15 veckor kvar på året, tiden går alldeles för fort! men det är kul att det snart är jul, för den gillar jag =) Förlåt att jag inte kom tillbaka in på msn igår, min data strulade hela kvällen & vi laddade ner massa program osv! Så nu fungerar det toppen! Förresten, jag skulle jätte gärna vilja ha ditt lösen till bilddagboken =) Kramar

Susanne sa...

15 veckor!! Nu blev jag lite stressad. Kram