måndag, augusti 18, 2008

Vardag igen..

Tillbaka till vardagen igen. Thomas jobbar och dyker väl upp vid 19 ikväll skulle jag tro. Sitter och funderar lite på vad barnen och jag ska hitta på idag. Ska iaf posta barnens "ändra namn blanketter" idag. Sen är allt helt klart inför den 12:e.
Har kommit på vad det blir för tårta oxå och det känns skönt att ha det klart. Däremot så har jag ingen aning om vad jag ska bjuda mina kära föräldrar på när dom kommer hit på middag. Nån som har nått förslag?? Tell me, im all ear.

Just nu så tittar vi lite på Dora utforskaren och Liv pratar med mormor i telefonen. Hon skiner upp som en sol. Herregud vad hon älskar sin mormor, ja och morfar är oxå en stor del i hennes hjärta =)

Jag uppdaterar under dagen när vi har gjort lite mer =)

MissComplicado^^

Inga kommentarer: