torsdag, augusti 28, 2008

Torsdag...idag

Jaha, liv vaknade klockan 6 å började bråka. jobbigt och jag ville inte att hon skulle väcka tristan så vi gick in och la oss i hennes rum igen eftersom hon hade kommit in och lagt sig i våran säng inatt (vanligt förekommande dock) Vid halv 8 vaknade vi igen och jag känner faktiskt att det inte var så bra att vara vaken till 12 igår. Känner mig sjukt trött och slö idag.
Nu har vi iaf ätit frukost och ska ta oss iväg på våran promenad tänkte jag. Det är ju uppehåll för tillfället iaf så vi får väl se om vi klarar oss undan regnet helt eller om regnskyddet får komma fram.

Tristan mår bättre idag och har inte visat några tecken på att det skulle vara något mer.
Känner mig faktiskt taggad nu med stegräknaren. Thomas sa att han skulle kolla på den när han kommer hem för att se om jag har gått, så nu måste jag ju gå =) jag kan ju inte visa upp en stegräknare med typ 100 steg haha.

Liv tittar på maddicken just nu. Hon är helt inne i det, det är knappt man får kontakt med henne :P Men nu ska jag iaf försöka slita henne från maddicken och knata ut på promenad.


Ciao



MissComplicado^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va roligt att du gillade tipsen, Åh ja det är oxå en av mina favoriter =) Det är ju inte alls svårt att göra helelr och man kan förbereda långt innan! Men mig är det bara fint, är ju mycket planering nu & funderingar på hur vi vill ha det på bröllopet, känns så undeerbart! Hoppas att ni har det bra! Lyllo dig, du behöver inte vänta lika länge som jag innan du blir fru =) Kramar