tisdag, augusti 19, 2008

Tisdag

Helt finemang dag faktiskt.
Thomas jobbade bara 9-12 idag. Jäkligt lugn dag måste jag säga och det var toppen. När han kom hem så kilade jag ner och hämtade ut lite paket. Var för en gångs skull mest kläder till mig, =) 2 kortärmade toppar, 1 lång cardigan med dragkedja, och en typ "mjukis dress" med luvtröja och mjukisbyxor. Sen var det byxor till Tristan och underkläder till thomas. Livs kläder kommer i nästa leverans. =)

Idag, Idag friade thomas på riktigt och satte ringen på mitt finger. Det är ju inte helt på riktigt ännu men satan va bra det känns. Fin är den och nöjd är jag. Jag är så himla glad att jag inte valde den tvåfärgade, den hade sett jätte konstig ut på mitt korta finger.

Idag lämnade vi in våra Intyg för hindersprövning och Intyg för vigsel till hon som har hand om våran vigsel. Det börjar kännas mer och mer verkligt nu måste jag säga. Skumt och konstigt men fortfarande jäkligt bra.

Nu ska jag kila ner i tvättstugan och tvätta. Givande hehe kanske inte men vi måste ju lixom ha rena kläder =)

Ikväll blir det nog lite mys i soffan med en film eller så. Mys.
Får se om jag uppdaterar mera sen.

ciao

MissComplicado^^

Inga kommentarer: