torsdag, augusti 21, 2008

So far so good

Än så länge har det funkat finemang idag förutom lite bråk med barnen =)
Gik ut och traskade efter frukost. Va ganska skönt förutom att jag inte hade någon musik =( mina lurar till telefonen e borta, lissen i ögat.
Men jag ska från och med ikväll sno tillbaka mina andra lurar som thomas har haft, moahaha nu är dom mina igen :P så ikväll när thomas kommer hem så får han ta läggning med liv och jag ska ut och knata nån timma. det blir nog bra ska du se.

Nu ligger if barnen och sover, hade tänkt att vi skulle gå ut i parken när dom vaknat men nu började det precis spöregna =/ får se hur länge det håller i sig.
Någonting ska man väl kunna hitta på iaf =)

Nehepp, ska dricka upp mitt te nu och sen ta det lite lugnt innan barnen vaknar =)

Ciao

MissComplicado^^

1 kommentar:

Susanne sa...

Sådär ja!! Snygg start fand Im right behind you all the way :-) Kram mamma