torsdag, augusti 21, 2008

Snart helg igen....

Mina älskade hörlurar är hemma igen :D underbart.
Och jag kan säga att min middag jag gjorde blev sjukt god och nyttig =) jag gjorde råris med paprika, broccoli, haricovertes. Till de gjorde jag en thai kyckling gryta och kryddade med starka kryddor och en massa curry =) Sen till de så hade jag grönsallad med paprika, gurka, morötter och tomat.
Sjukt gott kan jag säga och ungararna åt bra oxå. Liv som ni vet brukar vara skit kinkig med mat åt 3 portioner (hennes barnportioner) men det är galet bra för att vara min lilla skrutta.

Och nu har jag varit ute och traskat en stund och ska dricka lite te och äta en knäckis med mozzarella och tomat.
Sen blir det sängen för emmas del, för imorgon ska jag upp och knata igen efter frukost =)

kram

MissComplicado^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa verkligen helt underbar är han =) sjukt galen!! Förresten, vägde mig idag efter en vecka på "dieten" jag har gått ner 6.5 kg =D Så det fungerar fan =D =D Jippie! Ha en bra dag!

Anonym sa...

Nu har jag förresten skaffat min nya blogg: se den på projektnewlife.blogspot.com =D