fredag, augusti 22, 2008

Folk har svårt för klockan

jadu, vi har ju lagt ut våran gamla syskonvagn på annons, den på bredden. Och för ett par timmar sedan ringde en man och sa att han ville komma om ungefär en halvtimma/timma. Det var alltså ett tag sen. Får väl se om han kommer över huvudtaget. ja hoppas han komemr snart så att jag kan sätta igång å städa sen. Skulle vara skönt att ha det gjort inför helgen liksom så att man kan ta det lugnt istället och bara behöva fokusera sig på att tvätta.

Funderar på vad man ska bjuda på för mat den 12:e också. Är det ingen av er som har några bra tips. En massa klick på sidan men sällan några kommentarer =/
Jaja, vem är jag att kräva =)

Ja vad mer, Mannens vänner är svin och jag skulle vilja dränka dom alla. usch!



MissComplicado^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad har du tänkt för mat? finare mat? lättare? billigt/dyrt? 3 rätters eller 1? du vet jag har ju jobbat på restaurang, så en del kan man väl ;-) Kram

Susanne sa...

Ska jag skriva en önskelista:-)på god mat menar jag?? Skämt åsido, det kommer nog nåt förslag vilken dag som helst. Puss från trött mamma