lördag, augusti 23, 2008

Bombade Beirut!!!!!

Ibland så förstår jag verkligen hur vissa skällsord uppkommer. Seriöst, va e de för fel på folk? Vi fick förfrågan om vad VI önskade oss i bröllopspresent, thomas kom inte på något på rak arm och då sa jag kaffebryggare, en sån där najjs från obhnordica eller en espresso maskin, för det vet jag att thomas har pratat om flera gånger. När thomas sen säger det i luren så får han som svar, Ja men önskar inte du dig nåt själv? (Så tydligen så var det inte vad vi önskade oss som hon ville veta utan vad thomas ville ha själv. Jag vet att hon onte tycker om mig men hon kan väl fan bete sig som en vuxen människa. Jag blir så förbannad. Och jag ber så hemskt mycket om ursäkt men Kära B, dra åt helvete så slipper jag se dig igen.) Så jag sa rakt ut att jag inte ville ha nått av henne och jag hoppas att hon hörde de oxå. Annars så kan ju alltid thomas önska sig ett presentkort på carlings eller nått skit. Jag vill iaf inte ha deras pengar.

Jag har ingen som helst lust med något idag. Ska väl försöka hitta på något iaf. Typ baka eller pyssla eller nått annat trevligt.

Ikväll ska vi i alla fall titta på nån film, ja efter min kvällspromenad såklart.

Nej, uppdaterar senare. Känner att jag tyvärr är på alldeles för dåligt humör pga allt med mina kära Svärföräldrar.

Ciao


MissComplicado^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Fy fan att dom orkar hålla på, dom borde inte ens komma då om det inte passa =/

Hmm, sitter och funderar på det där med maten, det är så svårt finns ju så mycket man kan göra! Till förrått kan man tex ha rostad macka (som man delar i treanglar) men avokaderöra på och en citronskiva på som dekoration, eller en god räkcoctail, man kan även ha en paprikasoppa eller liknande med crutonger till, till huvudrätt kan man ju ta många vägar, typ en god grekisk sallad med skuren kycklingfilé uppe på, fyllda paprikor med köttfärs ost mm, klyftpotatis med kycklingfilé och rödvinssås, man kan göra jätte goda grillspätt med nötkött, tzatziki och klyftpotatis med god sallad, bakpotatis med currykycklingröra mm mm ÅÅÅh det finns så mycket! Låter nått bra?

Kramar